سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید

انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال



دانلود موتور رندر قدرتمند آرنولد SolidAngle Maya To Arnold
زمان کنونی: 20-09-2017، 09:07 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان
نویسنده: Mohsen Omidvar
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
پاسخ 4
بازدید 9117
محبوب کنید:

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود موتور رندر قدرتمند آرنولد SolidAngle Maya To Arnold
#1
جدید ترین نسخه های پلاگین آرنولد برای مایا را در این تاپیک دنبال کنید.

[تصویر:  witcher_3_wild_hunt_1.jpg]
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
پاسخ
 سپاس شده توسط baloot ، amir3d ، mamadcg ، Maxo ، saba ، Ehsan ، arnika.m
#2
دانلود موتور رندر قدرتمند آرنولد برای مایا 2018 :
Arnold 2.0.1 for Maya 2018 OSX, LINUX, WIN 64Bits

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*


دانلود ورژن جدید پلاگین آرنولد سازگار با ورژن 2015,2016,2016.5,2017 SolidAngle Maya to Arnold v1.4.2.2 for Maya WinMacLnx
سازگار با ویندوز،لینوکس و مک

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

حجم : 210 مگابایت


ویژگی های ورژن 1.2.7 :
Seamless integration with Maya shapes, cameras, lights and shaders.
Image Based Lighting support, including a state of the art physical sky.
Interactive rendering (IPR) allows parameter changes to be rapidly previewed without interrupting your work.
Support for volume rendering with Maya Fluids.
Support for Maya Hair and nHair.
Particles and nParticles support, including particle instancer.
Defer the creation of geometry at render time with the Stand-in placeholder nodes.
Productivity boost: override sets, holdout mattes, shadow catcher, passes, UDIM style textures, and arbitrary primvar data.
Extensible through plug-ins (Golaem, FumeFX for Maya, Yeti, Shave & Haircut).
XGen integration.
Texturable geometric lights.
Deep EXR.
Rendering of curves.

ویژگی های ورژن 1.4.1 :

Texture Workflow Fixes
Use Existing TX was always expecting an existing TX file to be present, and failed otherwise
TxManager was tagging files with (tx) even if the .TX file didn't exist
Supporting multiple tokens with <udim> and <f>
UDIM textures could disappear from the render during render sessions
TxManager didn't find all UDIM textures in "Mari" mode
Swatch render of non-tiled textures could crash maya
Tx Manager appeared at the top left of the screen and couldn't be moved
Fixed bug with conflicting color spaces (Maya 2017)
Color Management wasn't supported in arnold Image nodes (Maya 2017)
TxManager could apply the operations to the wrong textures when referenced by multiple nodes
Optionally show full paths in TxManager (turned off by default)
Swatch render now supports "use existing tx" for faster display

IPR Fixes

Changing the camera GL parameters no longer refresh IPR
Changing the render resolution or the render layer was restarting the render even with IPR turned OFF
Light-links were not always refreshed in IPR
"Duplicate Special->Instance" wasn't refreshed in IPR
Activating deformation blur wasn't refreshed in IPR
Textured Area Lights weren't flushing cache during IPR
UV Editor tweaks weren't always refreshed correctly

Maya 2017 fixes

Sequence Rendering couldn't be cancelled
Bump wasn't appearing in Material Viewer

Arnold RenderView improvements

It is now possible to open the Arnold RenderView without starting the render (it might be necessary to clear maya preferences to see the new shelf icon)
The viewer is no longer resized when "Update Full Scene" is used
Gamma/Exposure weren't working with OCIO in Maya 2015/2016
Added Debug shading mode "lighting" rendering the scene as a white lambert
Implemented "lock selection" option for isolate selected, in order to ignore the selection changes
Fixed the exposure toolbar button so that it correctly resets it to 0
Added optional gamma icon in the toolbar (not enabled by default)
Added right-click menu in RGBA icon
Added 1:1 icon in toolbar for "Real size" menu
Added shortcut 'I' for "Display Pixel Information"

New Mesh Light

When selecting a mesh and doing "Arnold->Light->Mesh light", it now creates a new type of light in Maya that references the selected shape. This allow to see the light in Maya UIs like Light Editor, Light-linking Editor, etc... and make it consistent with other types of Arnold Lights. The previous system (changing mesh parameter "translator" to "mesh_light") is still supported but is now considered as deprecated and will be removed in the long-term future.

Export All Shading Groups

With this export option, all shading groups are exported (or only the selected ones during export selected), even if they're not assigned to any geometry in the scene. This prevents from assigning the shaders to dummy geometries for export as it could be done in the past.

Other changes

Installer no longer needs to be executed twice to uninstall/reinstall MtoA.
Standins couldn't be selected along with other shapes.
Fixed possible slowdown during batch render
Instanced shapes can now be exported with "Export Selected"
Improved oriented curves mode: The oriented curves mode will now produce an actual 3D surface when rendering, making it more suitable for shapes like grass and feathers. This replaces the previous behavior that was based on the 2D ribbon mode.
Faster minimum pixel width: min_pixel_width for curves and points is now significantly faster in certain situations.
Light portal mode: skydome lights now have a portal_mode parameter with options off, interior_only and interior_exterior to respectively turn off portals, block any light outside portals for interior only scenes, and let light outside portals through for mixed interior and exterior scenes.

Incompatible Changes

Light Temperature color calculation has been corrected, with a white point now at 6500K (used to be 5500K because of the incorrect color space). This will change the behaviour of existing scenes using this option.
An option "Legacy Temperature" in the Render Settings (Tab "Lights") allows to restore the previous behaviour.
Restored behaviour of LOD Visibility as it was before 1.4.0 : disabling it hides geometries from the viewport but not from the render
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
پاسخ
 سپاس شده توسط Ehsan
#3
دوستان عزیزی که با موتور رندر آرنولد کار میکنند حتما متوجه شدن که ورژن های جدیدی که داره ازش ارائه میشه فایل کرک ai.dll برای جایگرینی نداره و به جاش یک پوشه معمولا به نام AMPED داره که داخلش چند تا فایل RLM هست.
خود بنده تا حالا نمیدونستم چطور باید از این طریق  آرنولد رو کرک کنم ولی  امشب با کلی جستجو بالاخره راهشو پیدا کردم .
حالا برای اون دسته از دوستانی که طریقه کرک کردن آرنولد از این روش رو بلد نیستن روش کرک رو توضیح میدم امیدوارم مفید باشه براشون .
یه راه راحتش اینه که فایلای داخل پوشه amped مربوط به 2015 رو بریزید توی پوشه 
c:\solidangle\mtoadeploy\2015
و هر وقت میخواید از آرنولد استفاده کنید فایل rlm.exe رو اجرا کنید

شاید برای شما خوشایند نباشه که هر بار بخواید مایا رو باز کنید اول این فایلو اجرا کنید و یه پنجره ی اضافی تو ویندوز نگه دارید . برای همین راهی رو براتون میگم که یه مقدار کار میبره ولی باعث میشه که سرویس rlm همیشه با استارت ویندوز اجرا بشه و نیاز به اجرای دستی اون نداشته باشه
اول به این آدرس میرین
c:\program files\

و یه پوشه میسازید به اسم RLM و محتویات پوشه ی AMPED  رو میریزید داخلش
بعد میرید به استارت منوی ویندوز و cmd رو سرچ میکنید . روی cmd  کلیک راست میکنید و run as administrator  رو میزنید تا پنجره ی مشکی رنگ commond prompt باز بشه . 
داخل این پنجره این عبارتو تایپ میکنید : (به فاصله های بین حروف دقت کنید)

cd C:\Program Files\RLM
کلید اینتر میزنید
با وارد کردن این عبارت آدرس ابتدای خط عوض میشه . بعدش این عبارت رو تایپ میکنید:

rlm -install_service -service_name RLM-SolidAngle -dlog +"C:\Program Files\RLM\solidangle.dlog"

کلید اینتر میزنید
به استارت منو رفته و تایپ میکنید services و روی services کلیک میکنید تا پنجرش باز بشه . تو این پنجره به دنبال RLM-SolidAngle میگردید . وقتی پیداش کردید روش کلیک راست میکنید و start رو میزنید .

الان میتونید از آرنولد کرک بطور دائمی لذت ببرید .

دو تا نکته :
1- میتونید این پیام رو کپی کنید داخل یه فایل word و دستوراتی که باید تایپ کنید رو از داخلش کپی کنید و به جای تایپ کردنش در بخش خالی پنجره cmd کلیک راست کنید و paste بزنید (با کنترل وی پیست نمیشه حتما باید کلیک راست کنید پیست بزنید) 
2-اگر برنامه ی real flow 2015 روی سیستمتون نصبه ، چون این برنامه هم از سرویس rlm استفاده میکنه و سرویس rlm هم فقط از کد 5053 استفاده میکنه و نمیشه تغییرش داد ، صد در صد سرویسی که برای rlm آرنولد ایجاد کردید فعال نخواهد شد . بنابر این برای فعال کردن سرویس rlm آرنولد باید اول از پنجره ی services گزینه ی RLM_RF رو پیدا کنید و روش کلیک راست کنید و stop بزنید بعد از اون روی RLM-solidangle کلیک کنید و استارت رو بزنید .

موفق و پیروز باشید
پاسخ
 سپاس شده توسط Mohsen Omidvar ، Ehsan ، baloot ، behzadi90
#4
عالی بود .. سپاس هادی جان rose
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Heart دانلود موتور رندر منتال ری برای مایا Mohsen Omidvar 2 619 24-08-2017، 11:13 AM
آخرین ارسال: computerwin
Rainbow دانلود موتور رندر ردشیفتRedshift 3D Mohsen Omidvar 2 951 16-10-2016، 07:14 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
Rainbow دانلود موتور رندر Radeon Mohsen Omidvar 0 547 13-09-2016، 08:14 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
  دانلود اسکریپت GMH Maya Hair ابزاری برای شبیه سازی مو در مایا Mohsen Omidvar 0 1,933 16-07-2015، 06:49 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
  دانلود پلاگین ریگ صورت در مایا THE FACE MACHINE FOR MAYA amir3d 0 1,850 11-07-2015، 10:53 PM
آخرین ارسال: amir3d
Heart دانلود موتور رندر ماکسول برای مایا NextLimit Maxwell Render Mohsen Omidvar 0 1,604 02-06-2015، 10:57 AM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
  دانلود موتور رندر قدرتمند FurryBall | رندر بلادرنگ (real-time) با Gpu Mohsen Omidvar 2 4,153 17-06-2014، 06:18 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان