سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید

انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال



ساخت سقف چیلکی
زمان کنونی: 19-10-2017، 03:14 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: nahid
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
پاسخ 2
بازدید 1506
محبوب کنید:

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت سقف چیلکی
#1
با سلام
اگه می شه روش ساخت سقف چیلکی در تری دی مکس، با پلن بیضی شکل را توضیح دهید؟
پاسخ
 سپاس شده توسط Mohsen Omidvar ، amir3d
#2
(06-05-2015، 02:53 PM)nahid نوشته است: *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*با سلام
اگه می شه روش ساخت سقف چیلکی در تری دی مکس، با پلن بیضی شکل را توضیح دهید؟

سلام با توجه به تصاویری که از طریق ایمیل ارسال کردین دو روش پیشنهاد میکنم :

روش اول با استفاده لاین :

[تصویر:  ch1.jpg]

1.با استفاده ازآبجکتهای دوبعدی یک لوزی بسازید،در رول اوت رندرینگ هر دو گزینه Enable in Rendering و Viewport رو فعال کنید. بر روی لوزی کلیک راست کنیدو Convert to Editable Spiline رو انتخاب کنید.سپس چند کپی از شی مورد نظر بگیرید.
2. بر روی اتچ کلیک کنید و تمامی آبجکت های کپی شده را اتچ کنید.
3.اصلاح گر Bend رو به آبجکت مورد نظر نسبت بدین و چند کپی از مدل بگیرید.

روش دوم : 
[تصویر:  ch2.jpg]



1.یک پلن بسازید و به ادیتیبل پالی تبدیل کنید.
2.بر روی Polygon Modeling کلیک کنید و توپولوژی مدل را با استفاده از Generate Topology طبق عکس تغییر دهید.
3.اصلاحگر یا مادیفایر Lattice را به مدل نسبت دهید ،  در رول اوت Parameters و بخش Geometry ، گزینه Struts Only from Edges را انتخاب نمایید.
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
پاسخ
 سپاس شده توسط amir3d ، Ehsan


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان