سلام مهمان گرامی ، خوش آمدید. آیا این نخستین بازدید شماست ؟ وارد شده یا عضو شوید

انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال



نرم افزار پشتیبانی کایاکو
زمان کنونی: 19-10-2017، 03:19 PM
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: farasystem
آخرین ارسال: farasystem
پاسخ 1
بازدید 522
محبوب کنید:

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نرم افزار پشتیبانی کایاکو
#1
سیستم پشتیبانی کایاکو، یک سیستم بسیار قدرتمند و پیشرفته پشتیبانی می باشد که در سه نسخه تحت: وب، دسکتاپ و موبایل، جهت پشتیبانی از مشتریان و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنها(در محیط اینترنت و هم در محیط شبکه) ارائه می شود.نسخه کامل و بروز شده کایاکو فیوژن، شامل سیستم: تیکتینگ، گفتگوی زنده، ماژول تلفن گویای بسیار قدرتمند تحت شبکه و ماژول smsمی باشد که با استفاده از آنها، تمامی نیاز های یک شرکت و یا سازمان برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات کاربران و مشتریان براحتی به عمل می آید. همچنین سیستم کایاکو قابلیت اتصال به دیگر نرم افزارهای مورد استفاده در سازمان از طریق وب سرویس و API را دارا می باشد.


از قابلیتهای متمایز این سیستم دریافت و درج درخواستهای مشتریان (هم به صورت تیکت و هم به صورت ایمیل)،گزارشگیری از تیکتها-بخش ها یا کارمندان مورد نظر،قابلیت پشتیبانی 24 ساعته،قابلیت اتصال به voip، دسترسی به تاریخچه روند پاسخگویی به تیکتها و تماس ها، چت آنلاین، تعریف تیم و دپارتمان برای بخش های مختلف مجموعه،امنیت بسیار بالا در حفظ اطلاعات و در بر داشتن تاریخ شمسی و راست چین بودن و... می باشد.

علاوه بر امکانات بالا سیستم پشتیبانی کایاکو قابلیت ارائه به نا محدود کاربر را دارا می باشد.
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان