![]() |
کیفیت متریال ها - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com) +-- انجمن: رایانه (https://www.forum.cgaria.com/forum-236.html) +--- انجمن: هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com/forum-29.html) +---- انجمن: طراحی،انیمیشن و بازی سازی (https://www.forum.cgaria.com/forum-33.html) +----- انجمن: نرم افزارهای سه بعدی (https://www.forum.cgaria.com/forum-35.html) +------ انجمن: تری دی استودبو مکس | 3Ds Max (https://www.forum.cgaria.com/forum-79.html) +------ موضوع: کیفیت متریال ها (/thread-1916.html) |
کیفیت متریال ها - marjan - 21-01-2018 سلام برای براق شدن و شفاف شدن متریال ها به جز خاکستری کردن رفلکت چه روشهایی وجود داره؟ ممنون RE: کیفیت متریال ها - Mohsen Omidvar - 21-01-2018 رفلکت حالت بازتاب رو شبیه سازی میکنه و رفرکت حالت شیشه ای بودن رو ، پارامترهای دیگری هم مثل گلاسینس و IOR هم هست که اگه ضریب شکست مواد مختلف رو بدونید می تونید متریال بهتری بسازید، جستجو کنید تو انجمن لیست IOR متریالهای مختلف هست. |