انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
یک مشکل در متریال دهی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com)
+-- انجمن: رایانه (https://www.forum.cgaria.com/forum-236.html)
+--- انجمن: هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com/forum-29.html)
+---- انجمن: طراحی،انیمیشن و بازی سازی (https://www.forum.cgaria.com/forum-33.html)
+----- انجمن: نرم افزارهای سه بعدی (https://www.forum.cgaria.com/forum-35.html)
+------ انجمن: تری دی استودبو مکس | 3Ds Max (https://www.forum.cgaria.com/forum-79.html)
+------ موضوع: یک مشکل در متریال دهی (/thread-393.html)



یک مشکل در متریال دهی - مانامی - 08-09-2013

سلام. وقتی از یک متریال روی پلان استفاده میکنم اون متریال تیکه تیکه دیده میشه با uvwmap هر کار کردم اصلاح نشد. وقتی مقدارهای طول و عرض رو کم میکنم که نقش کمی ظریف تر بشه این اتفاق می افته! این متریال های آرک مدل هست. مشکل از کجاست! ممنون میشم سوالم رو جواب بدید.درضمن من تازه مکس رو یاد گرفتم اما خیلی چیزها هست که هنوز مشکل دارم و شاید سوالهام ابتدایی باشه!! لبخند

اینم نمونه این مشکل
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*


RE: یک مشکل در متریال دهی - Mohsen Omidvar - 08-09-2013

سلام
برای تکسچرینگ پلن نیازی به استفاده از uvwmap نیست باید از uv map در حالت planer استفاده کنید و با تنظیم پارامترهای اون به نتیجه دلخواهتون برسید .
توجه داشته باشید که اندازه پلن و اندازه تکسچرتون هم خیلی تاثیر داره