انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
رابط بین مایا و مکس - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com)
+-- انجمن: رایانه (https://www.forum.cgaria.com/forum-236.html)
+--- انجمن: هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com/forum-29.html)
+---- انجمن: طراحی،انیمیشن و بازی سازی (https://www.forum.cgaria.com/forum-33.html)
+----- انجمن: نرم افزارهای سه بعدی (https://www.forum.cgaria.com/forum-35.html)
+------ انجمن: مباحث دیگر دنیای 3D (https://www.forum.cgaria.com/forum-107.html)
+------ موضوع: رابط بین مایا و مکس (/thread-438.html)



رابط بین مایا و مکس - brock - 07-01-2014

باسلام
یه سوالی داشتم.زمانیکه با FBXو یا objیه آبجکت رو از مایا به مکس یا بالعکس میبریم پولیگان هاش مش میشن(مثلثی).آیا بین این دو نرم افزار پلاگین یا روشی برای ارتباط وجود داره؟


RE: رابط بین مایا و مکس - Mohsen Omidvar - 08-01-2014

نقل‌قول: باسلام
یه سوالی داشتم.زمانیکه با FBXو یا objیه آبجکت رو از مایا به مکس یا بالعکس میبریم پولیگان هاش مش میشن(مثلثی).آیا بین این دو نرم افزار پلاگین یا روشی برای ارتباط وجود داره؟
از مکس به مایا : از send to maya استفاده کن ،تعییراتتو در مایا انجام بده و با استفاده از update فایل مکستو بروز کن
از مایا به مکس : از send to 3Ds Max استفاده کن ،تعییراتتو درمکس انجام بده و با استفاده از update فایل مایا رو بروز کن