![]() |
ساخت سقف چیلکی - نسخهی قابل چاپ +- انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com) +-- انجمن: رایانه (https://www.forum.cgaria.com/forum-236.html) +--- انجمن: هنرهای دیجیتال (https://www.forum.cgaria.com/forum-29.html) +---- انجمن: طراحی،انیمیشن و بازی سازی (https://www.forum.cgaria.com/forum-33.html) +----- انجمن: نرم افزارهای سه بعدی (https://www.forum.cgaria.com/forum-35.html) +------ انجمن: تری دی استودبو مکس | 3Ds Max (https://www.forum.cgaria.com/forum-79.html) +------ موضوع: ساخت سقف چیلکی (/thread-726.html) |
ساخت سقف چیلکی - nahid - 06-05-2015 با سلام اگه می شه روش ساخت سقف چیلکی در تری دی مکس، با پلن بیضی شکل را توضیح دهید؟ RE: ساخت سقف چیلکی - Mohsen Omidvar - 06-05-2015 (06-05-2015، 02:53 PM)nahid نوشته است: *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*با سلام سلام با توجه به تصاویری که از طریق ایمیل ارسال کردین دو روش پیشنهاد میکنم : روش اول با استفاده لاین : ![]() 1.با استفاده ازآبجکتهای دوبعدی یک لوزی بسازید،در رول اوت رندرینگ هر دو گزینه Enable in Rendering و Viewport رو فعال کنید. بر روی لوزی کلیک راست کنیدو Convert to Editable Spiline رو انتخاب کنید.سپس چند کپی از شی مورد نظر بگیرید. 2. بر روی اتچ کلیک کنید و تمامی آبجکت های کپی شده را اتچ کنید. 3.اصلاح گر Bend رو به آبجکت مورد نظر نسبت بدین و چند کپی از مدل بگیرید. روش دوم : ![]() 1.یک پلن بسازید و به ادیتیبل پالی تبدیل کنید. 2.بر روی Polygon Modeling کلیک کنید و توپولوژی مدل را با استفاده از Generate Topology طبق عکس تغییر دهید. 3.اصلاحگر یا مادیفایر Lattice را به مدل نسبت دهید ، در رول اوت Parameters و بخش Geometry ، گزینه Struts Only from Edges را انتخاب نمایید. |