20-11-2018، 05:52 PM
(آخرین ویرایش: 21-11-2018، 06:04 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
در این حالت خودرو بیشتر از آنچه قدرت تولید می کند سوخت مصرف می کند، لذا اگر بوی سوخت را در دود اگزوز متوجه شدید یا قطرات مایع در آن دیدید بدانید که مصرفتان بالاست، حالا مشکل در کجاست و چگونه مشکل را رفع کنیم؟
اگرخودرویی که این ایراد را دارد کاربراتوری است پس به احتمال زیاد با تعویض کاربراتور مشکل رفع می گردد.
مشکل مکانیکی دومین احتمال است، پس موتور باید چک گردد.
زمان بندی جرقه زنی هم یکی از حدس ها می باشد.
دیاگ کردن هم مورد بعدی است چون ممکن است مشکل از سیستم کامپیوتری باشد، یا قطعه ای نقص داشته باشد.
سیستم خنک کننده ماشین را بررسی کنید، چون ممکن است دمای موتور بالا باشد.
احتمال بعدی این است که ممکن است مشکل سلونید یا شیر برقی انژکتور ها در موقعیت نیمه باز گیر کنند و قابلیت بسته شدن کامل را نداشته باشند. باید آنها را تعویض نمایید.
رگلاتور فشار در سیستم تزریق سوخت به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد، لذا فشار سوخت بیشتر از حد استاندارد می باشد، حتما فشار سوخت را با یک گیج فشار چک کنید و در صورت نیاز رگلاتور فشار را تعویض کنید.
اگزوز 206
اگرخودرویی که این ایراد را دارد کاربراتوری است پس به احتمال زیاد با تعویض کاربراتور مشکل رفع می گردد.
مشکل مکانیکی دومین احتمال است، پس موتور باید چک گردد.
زمان بندی جرقه زنی هم یکی از حدس ها می باشد.
دیاگ کردن هم مورد بعدی است چون ممکن است مشکل از سیستم کامپیوتری باشد، یا قطعه ای نقص داشته باشد.
سیستم خنک کننده ماشین را بررسی کنید، چون ممکن است دمای موتور بالا باشد.
احتمال بعدی این است که ممکن است مشکل سلونید یا شیر برقی انژکتور ها در موقعیت نیمه باز گیر کنند و قابلیت بسته شدن کامل را نداشته باشند. باید آنها را تعویض نمایید.
رگلاتور فشار در سیستم تزریق سوخت به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد، لذا فشار سوخت بیشتر از حد استاندارد می باشد، حتما فشار سوخت را با یک گیج فشار چک کنید و در صورت نیاز رگلاتور فشار را تعویض کنید.
اگزوز 206