انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
  • صفحه اصلی
  • جستجو
  • لیست اعضا
  • تقویم
  • راهنما




سی جی آریا

رسانه تخصصی آموزش هنرهای دیجیتال



ورود به انجمن ثبت نام کنید
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 

Home انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال رایانه هنرهای دیجیتال طراحی،انیمیشن و بازی سازی نرم افزارهای سه بعدی تری دی استودبو مکس | 3Ds Max دانلود پلاگینها و اسکریپتهای تری دی استودیو مکس 3ds Max دانلود موتور رندر قدرتمند آرنولد برای مکس

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
دانلود موتور رندر قدرتمند آرنولد برای مکس
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#1
Heart  26-07-2016، 11:37 AM (آخرین ویرایش: 20-09-2018، 09:48 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
دانلود موتور رندر قدرتمند آرنولد برای تریدی اس مکس

[تصویر:  themartian_4.jpg]

 پلاگین | *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید* | 263MB | موتور رندر آرنولد برای تریدی مکس  SOLID ANGLE 3DS MAX TO ARNOLD 2.1.949 FOR 3DS MAX 2018 – 2019 WIN
قبل از دانلود فایل ها نرم افزار میکروتورنت را دانلود نمایید و فایلهای دانلود شده را با این نرم افزار اجرا نمایید  : *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

آیا می دانید با عضویت ویژه می توانید به بیش از 1000000 میلیون گیگ آموزش گرافیک رایانه ای و نرم افزارها و فایلهای کمیاب دسترسی پیدا کنید؟!

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

دانلود  آرنولد  برای تریدی اس مکس 2017  :
 Solid Angle 3ds Max To Arnold 3ds Max 2017 SP2 v0.9.608

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

حجم : 147 مگابایت

گالری آثار آرنولد : 

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

ترفند  افزودن لیست کامل شیدرهای آرنولد از مایا به مکس :

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

اطلاعات بیشتر : 

MAXtoA Features and Known Issues

This is the first Preview Release of the Arnold for 3ds Max (MAXtoA) plugin, and does not include support for all Arnold or 3ds Max features. See the online documentation for further details. 3ds Max 2017 Service Pack 2 is required, and provided in the MAXtoA installation.

Render Settings

MAXtoA provides automatic image-based lighting based on 3ds Max’s Environment map. This can be controlled in the Arnold Settings tab, Environment & Background rollup.
Deformation Motion Blur is not yet supported.
3ds Max native lights are not supported in this release. Use the new “Arnold” light.
Light Filters are not yet supported in the Arnold light.
3ds Max Sun Positioner and Physical Sky are supported.
There is limited light support in the viewport.

Lights

3ds Max native lights are not supported in this release. Use the new “Arnold” light.
Light Filters are not yet supported in the Arnold light.
3ds Max Sun Positioner and Physical Sky are supported.
There is limited light support in the viewport.

Shaders

To use Arnold surface shaders on an object, add the shaders as inputs to the new “Arnold Material” and apply the material to the object.
MAXtoA supports third-party shaders compiled for Windows and the current version of Arnold. Place shaders into 3ds Max’s “Plugins” folder.
Legacy 3ds Max maps are optionally supported.
To enable, add an environment variable to Windows with the variable name ARNOLD_SHADECONTEXT_SUPPORT with a value of 1.
Restart Max and enable “Show Incompatible” in the Material/Map Browser to see the legacy 3ds Max maps.
3ds Max shaders currently cannot be exported to an Arnold Scene Source file, and can only be rendered within 3ds Max.
Arnold shaders cannot be used as an input to a 3ds Max shader.
Multi/Sub-Object materials are limited to 255 materials by Arnold.
No automatic mechanism for generating TX files is provided yet. Use the external maketx.exe application provided by Solid Angle, and the “image” shader on your material.
Crash if rendering while an Arnold physical_sky map is in Environment slot with parameters: X = 0,0,0 Y = 1,0,1 Z = 0,1,0

AOVs

You must specify a file name in the Render Setup dialog box’s Common tab in order to save AOVs. This file name is used as a prefix for the AOV file names saved by Arnold. A warning is provided.
AOVs do not get Exposure Control applied.
You may crash Arnold if multiple direct_diffuse AOVs are specified with DeepEXR format AOVs.

Cameras

Only basic features are supported by cameras.
For best results use the Physical Camera.
Basic Depth of Field is supported on Physical Camera.

Procedural Object

The Procedural object is a work-in-progress.
Create the Procedural object at position 0,0,0 then reposition after defining the object path.
Object comes in rotates 90 degrees on X axis.
Bounding Box is not automatically set.
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Rainbow دانلود موتور رندر fstorm render Mohsen Omidvar 4 9,008 16-01-2023، 01:19 PM
آخرین ارسال: amirglo
Heart دانلود موتور رندر کرونا Corona Mohsen Omidvar 11 33,132 02-11-2021، 07:59 PM
آخرین ارسال: yosefhe
  دانلود موتور رندر منتال ری برای تریدی اس مکس Mohsen Omidvar 2 6,267 24-05-2021، 05:42 PM
آخرین ارسال: s.m
  دانلود پلاگین populate panels ابزاری برای اسکتر آبجکتها Mohsen Omidvar 3 13,688 24-01-2021، 10:57 AM
آخرین ارسال: sleepingsun
Rainbow دانلود موتور رندر ردشیفتRedshift 3D Mohsen Omidvar 3 7,025 13-07-2020، 11:39 AM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
Heart دانلود پلاگین وی ری V-Ray برای تری دی استودیو مکس Mohsen Omidvar 3 26,225 08-03-2019، 01:21 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
Information دانلود پلاگین های ریئل فلو Realflow برای مکس Mohsen Omidvar 4 13,261 21-09-2018، 09:23 PM
آخرین ارسال: keivanam

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
مکان تبلیغ شما
تمامی حقوق این سایت مربوط به انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال میباشد