انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
  • صفحه اصلی
  • جستجو
  • لیست اعضا
  • تقویم
  • راهنما




سی جی آریا

رسانه تخصصی آموزش هنرهای دیجیتال



ورود به انجمن ثبت نام کنید
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 

Home انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال رایانه هنرهای دیجیتال طراحی،انیمیشن و بازی سازی نرم افزارهای سه بعدی تری دی استودبو مکس | 3Ds Max ترفندهای 3Ds Max

صفحه‌ها (3): « قبلی 1 2 3
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
ترفندهای 3Ds Max
shamim.mi آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 3

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
#25
12-01-2016، 10:53 PM
سلام ممنون از اموزش های خوبتون. فقط یه سوال داخل این لینک اموزشی ندیدم

میدونید حجم متوسط یک درخت سه بعدی چیزی حدود 20 مگا بایته؟ بعد اگه 6 تا از اونا رو بخواهید داخل فایلتون import کنید حدود 120 مگ به حجم فایلتون اضافه میشه. یعنی حتی اگر اونها رو به حالت display as box درارید باز کلی از رمتون اشغال میشه و موقع هربار save کردن کلی عذاب میکشید. در vray با استفاده از proxy این مصیبت رو به زمان رندر محدود میکنید و موقع edit کردن حداقل دیگه مشکلی ندارید. اینهم لینک آموزشش.
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
ارسال‌ها
پاسخ
shamim.mi آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 3

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
#26
12-01-2016، 10:57 PM
یه زمینه داشتم با خرده سنگ ! نمیدونستم چطور باید درست کنم. منم یه سنگ کشیدم و مرتب کپی کرده حالا بخاطر همین سیستم هنگ میکنه رندر تست هم نمیگیره. چیکار کنم؟ ممکنه راهنمایی کنین؟
ارسال‌ها
پاسخ
shamim.mi آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 3

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
#27
12-01-2016، 11:04 PM
میبخشین اما باز هم یسوال دیگه چون خیلی مبتدی هستم. چطور میتونم پرسپکتیو ایزومتریک بگیرم؟ و یا خطوطم رو مثل راندو کنم؟
ارسال‌ها
پاسخ
nozzhen آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 1

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Apr 2016
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
#28
22-04-2016، 06:46 PM
سلام خوبین؟
ببخشید من میخوام یه گلدون رو تو فایل مکس export کنم به 3ds میزنم ارور میده که آبجکتای برگاش faceهاش زیاده .وقتی هم اکسپورت میشه اصلا برگاشو نمیاره.
میشه بگین چیکار کنم؟ سر به زیر
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#29
23-04-2016، 12:01 PM
دوستان لطفا به قوانین انجمن احترام بگذارید و برای سوالتون موضوع جدید ایجاد کنید، سوالات شما با ترفندهای تریدی اس مکس مرتبط نیست.
برای ایجاد موضوع جدید به لینک زیر مراجعه کنید و بر روی ایجاد موضوع جدید کلیک کنید :

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
rozarchmax آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 1

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Jul 2016
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 1 بار در 1 ارسال
#30
11-07-2016، 01:58 PM
خیلی ممنون از اطلاعات بسیار خوبی گه میگذارید براتون آرزوی موفقیت دارم خیلی زیاد 
rose
ارسال‌ها
پاسخ
parisasun آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 1

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Jun 2017
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 1 بار در 1 ارسال
#31
24-06-2017، 04:38 PM
بسیار ممنون از مطالب عالی تون. موفق باشید. rose rose
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#32
30-04-2018، 01:21 PM
 با نصب اپلیکیشن سی جی آریا می توانید جدیدترین ترفندها و مطالب گرافیک رایانه ای را دنبال نمایید.
دانلود رایگان از کافه بازار :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (3): « قبلی 1 2 3


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 6 مهمان
مکان تبلیغ شما
تمامی حقوق این سایت مربوط به انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال میباشد