انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
  • صفحه اصلی
  • جستجو
  • لیست اعضا
  • تقویم
  • راهنما




سی جی آریا

رسانه تخصصی آموزش هنرهای دیجیتال



ورود به انجمن ثبت نام کنید
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 

Home انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال رایانه هنرهای دیجیتال طراحی،انیمیشن و بازی سازی نرم افزارهای سه بعدی تری دی استودبو مکس | 3Ds Max آموزش 3ds Max تری دی استودیو مکس

صفحه‌ها (3): « قبلی 1 2 3 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
آموزش 3ds Max تری دی استودیو مکس
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#13
14-01-2013، 11:36 AM (آخرین ویرایش: 14-01-2013، 11:53 AM، توسط Mohsen Omidvar.)
آموزش مدلسازی Mercedes Benz SLS AMG در تری دی مکث
[تصویر:  128968d1316735301-mercedes-benz-sls-amg-2011-front.jpg]

لینک آموزش :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
برچسب ها : مدلسازی ماشین در مکس،مدلسازی خودرو،مدلینک،تکسچرینگ،رندرینگ ماشین،مدلسازی مرسدس بنز،مدلسازی ماشین اسپرت
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#14
22-01-2013، 04:34 PM (آخرین ویرایش: 21-12-2014، 11:59 AM، توسط Mohsen Omidvar.)
آموزش فارسی پلاگین رندر وی ری .در این سری از آموزش ها که به درخواست کاربران عزیزمان بوده است استاد محترم ایرانی در موضوعات زیر از جمله نورپردازی،تنظیمات رندر وی ری و هر آنچه در پلاگین وی ری نیاز است به آموزش های لازم پرداخته است.

لازم به ذکر است این آموزش به صورت صلواتی توسط استاد مدرس ارائه شده است .

گزینه های نور vray light

گزینه های vrayMtl

نحوه ساخت کف با رفلکت
نحوه ساخت نقره و طلا

نحوه ساخت انواع شیشه
کاربا BRDF

نحوه کار با Archshaders.rar
متریال آماده Vray

نحوه کار با Archmodels
آبجکتهای آماده

نورپردازی یک اتاق پنجره دار قسمت اول
ورود نور آفتاب از پشت پنجره به داخل

نورپردازی یک اتاق پنجره دار قسمت دوم

نورپردازی یک اتاق پنجره دار قسمت سوم

نحوه کار با ImageSampler وبهبود لبه ها در هنگام رندر

روشهای قرار دادن نور مخفی در یک اتاق

کار کردن با VrayOverrideMtl و پخش نوری متفاوت در اتاق

راه های گرفتن تست رندر با سرعت بالاتر
کار کردن با VrayMtlWrapperوکم و زیاد کردن شدت GI در یک Object

نحوه کار با Vrayplne Vraysphere VrayProxy

نحوه کار با vray Fur و ساخت قالی و چمن

توضیح در مورد Lightcache و گزینه های آن

توضیح در مورد Photonmap و گزینه های آن

توضیح در مورد Bruteforce و Quasi-Monte Carlo GI و گزینه های آن

توضیح در مورد Irradincemap و گزینه های آن

توضیح در مورد عکسهای HDIR

HDIR و Reflection environment override
استفاده HDIR در رفلکتها

HDIR در environment
نور پردازی با HDIR

توضیح در مورد Colormapping

توضیح در مورد Vray Framebuffer

نورهای فتومتریک در مکس

تغییراتی که نور های فتومتریک در مکس ۲۰۰۹ کرده

نورهای IES در مکس قسمت اول

نورهای IES در مکس قسمت دوم

استفاده از مدلها و متریالهای Archinteriors

ویرایش خروجی مکس با فوتوشاب برای بهتر شدن کیفیت

گرفتن خروجی با پسوند HDIR از مکس و ویرایش آن در فوتوشاب

تنضیماتی از framebuffer که روی ویرایش عکس کار میکنه

گزینه های GlobalSwitches

ساخت یک studio با Vray

فایل مکس

نورپردازی و رندر صحنه های خارجی با vray
روز و شب

فایل مکس مربوط به آموزش نورپردازی صحنه خارجی بدون درخت و تکسچر با مکس ۲۰۰۸

فایل مکس مربوط به آموزش نورپردازی صحنه خارجی بدون درخت و تکسچر با مکس ۹

Vray light Dome
IBL) Image-Based)

توضیح در مورد Displacement

Vray Edges Tex
نحوه رندر wireframe در Vray

نحوه ساخن آب در لیوان با نرم افزار Realflow

Import Mesh Into 3DS Max
Import کردن آب و رندر آن با VRay

پلاگین Realflow برای ۳DS Max ورژن ۷ تا ۲۰۰۹

تمامی آموزش ها به زبان فارسی می باشد .امید است این مجموعه باعث رضایتمندی کاربران گرامی  شود.

دانلود :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#15
06-02-2013، 09:06 PM (آخرین ویرایش: 14-03-2016، 11:28 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
آموزش مدلسازی گوشی آیفون در تریدی اس مکس 3dS MAX

دانلود آموزش :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
دانلود فایل پروژه :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#16
28-09-2013، 09:20 AM
مث اف ایکس MassFX قابلیت های بسیار زیادی دارد که اینبار ما به سراغ روش داینامیک ساده ای خواهیم رفت که موجب می شود چیدمان اشیا درون صحنه برای ما راحتتر و سریعتر و طبیعی تر شود. به عنوان مثال ما میخواهیم پر شدن یک ظرف از میوه را شبیه سازی کنیم. در صورتی که آموزش این قسمت را ملاحظه فرمایید میتوانید چیدمانی شبیه تصاویر زیر را به صورت کاملا طبیعی انجام دهید.

دانلود آموزش مث اف ایکس MassFX :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#17
29-09-2013، 09:14 AM (آخرین ویرایش: 29-09-2013، 09:44 AM، توسط Mohsen Omidvar.)
در این آموزش به ساخت لباسهای پرز دار و قالیچه با 4 روش متفاوت (با استفاده از VRay Displacement ،با استفاده از VrayFur ، با استفاده از Hair and Fur مکس ، با استفاده از ForestPro ) پرداخته میشه

دانلود :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

آموزش VRay Displacement
آموزش VrayFur
آموزش ForestPro
آموزش Hair and Fur
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
mamadcg آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 2

موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Mar 2014
اعتبار: 5
سپاس ها 225
سپاس شده 17 بار در 3 ارسال
#18
12-03-2014، 03:57 PM
آموزش رندر واقع گرایانه ماشین با تری دی مکس و وی ری Create a Photorealistic Car Render using 3ds Max and Vray :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
آموزش ساخت متریال متالیک کارپینت Metallic car paint using the V-Ray car paint material :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
ارسال‌ها
پاسخ
amir3d آفلاین
داره خودمونی میشه!
***
ارسال‌ها: 16

موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: Mar 2014
اعتبار: 12
سپاس ها 236
سپاس شده 38 بار در 14 ارسال
#19
23-05-2014، 07:43 PM
آموزشهایی برای پلاگین تخریب ray fire در 3ds max
کار با کش در ریفایر :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
کار با وکسل ها :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
تخریب دیوار چوبی توسط ماشین با پلاگین ری فایر :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
اضافه کردن جزیات با پارتیکل فلو تری دی استودیو مکس به کار در حال انجام با ری فایر :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
تخریب ستون با استفاده از ری فایر :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
نحوه ی استفاده از نیروی باد در ری فایر :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
RayFire Cracks modifier tutorial :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
Using RayFire Fragmenter modifier with Max script :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
RayFire Clusters modifier tutorial :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
RayFire Tutorial - Animated Time Scale / Playback Speed :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
RayFire Asperity modifier overview :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
RayFire Tutorial - How to create Trace Map :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
ارسال‌ها
پاسخ
amir3d آفلاین
داره خودمونی میشه!
***
ارسال‌ها: 16

موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: Mar 2014
اعتبار: 12
سپاس ها 236
سپاس شده 38 بار در 14 ارسال
#20
25-05-2014، 10:07 AM
آموزشهای پلاگین فیوم اف ایکس و کراکاتوا :
Using fumefx and krakatoa :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
Tutorial - 3ds Max - FumeFX, Particle Flow e Krakatoa :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
آموزش فیوم اف ایکس برای مایا :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
Large Scale Smoke in Fume FX Tutorial :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
Fume FX Tutorial - A Simple Explosion :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
Tutorial- Autodesk 3D Studio Max - Introduction to FumeFX :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
FumeFX Explosion & Effector Tutoria :
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
ارسال‌ها
پاسخ
northart آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 2

موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Nov 2013
اعتبار: 2
سپاس ها 0
سپاس شده 4 بار در 2 ارسال
#21
07-09-2014، 11:37 AM
سلام ممنون از این همه مطالب مفید.
یه سوال دارم میخوام به دوربین مسیر بدم منتها تو مکسم اصلا path option , path parameter رو پیدا نیکنم لطف میکنید اگه راهنماییم کنید. بازم ممنون
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#22
07-09-2014، 01:41 PM
(07-09-2014، 11:37 AM)northart نوشته است: *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*سلام ممنون از این همه مطالب مفید.
یه سوال دارم میخوام به دوربین مسیر بدم منتها تو مکسم اصلا path option , path parameter رو پیدا نیکنم لطف میکنید اگه راهنماییم کنید. بازم ممنون
سلام
1.در تب Motion رول اوت Assign Controller رو انتخاب کنید ..
2.آیکونی به همین نام یعنی Assign Controller در بالاترین بخش Assign Controller در سمت چپ وجود داره ..
3.بعد از اینکه Position که در منوی Transform قرار داره انتخاب کردید آیکون Assign Controller سبز میشه .. 4.روی آیکون Assign Controller کلیک کنید و Path Constraint رو انتخاب کنید
5.path option و path parameter بعد از انتخاب Path Constraint به پنل اضافه میشه.
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#23
21-12-2014، 12:08 PM (آخرین ویرایش: 29-12-2015، 04:07 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
آموزش  وی ری فر  vray fur
VRayFur
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

حجم : 29 مگابایت

آموزش ساخت چمن با وی ری فر  how to create vray fur

*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*

حجم : 44 مگابایت
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#24
16-05-2015، 10:39 AM (آخرین ویرایش: 14-03-2016، 11:34 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
آموزش ویژگی های جدید تری دی استودیو مکس 2016 3ds Max  
[تصویر:  The-Crew.jpg]

بدون شک ورژن  2016 نرم افزار تریدی استودیو مکس 3ds Max  یکی از بزرگترین بروزرسانی های این نرم افزار محسوب میشه که مهترین بروز رسانی این نرم افزار Max Creation Graph هست. یک ابزار جدید نود بیس node-base که در منوی جدید نرم افزار تری دی مکس یعنی اسکریپتینگ Scripting اضافه شده و ازش بعنوان یک سیستم جدید جهت ساخت انواع آبجکت ها، اصلاحگر ها، افکت ها و موارد دیگر استفاده میشه.
ابزار جدید XRef Renovations و همینطور پشتیبانی از سیستم رندرینگ بر پایه رایانش ابری Autodesk A360 یکی دیگه از ویژگی های جدید مکس 2016 بحساب میاد که از این پس شما میتونید درست همانند کاربران نرم افزارهای Revit و AutoCAD به این سیستم رندرینگ ابری دسترسی داشته باشید. اما ویژگی های جدید بخش رندرینگ به همینجا ختم نمیشه و میتونم به موارد دیگری هم اشاره داشته باشم مثل فعالسازی امکان ایجاد وقفه (Pause) در هنگام رندرینگ، تغییر پنجره Render Setup و امکان انتخاب موتور رندر Assign Renderer در قسمت بالای پنجره و همینطور افزوده شدن دوربین فیزیکال وی ری با نام Physical Camera که توسط کمپانی Chaos Group توسعه داده شده و در 3ds Max 2016 در دسترس خواهند بود.
سرعت ناوبری در ویوپورت ها بسیار بهتر شده و جالبه بدونید که نسخه 2016 نرم افزار تریدی اس مکس در صحنه های های پالی و وسیع به ندرت هنگ یا کرش میکنه و شبیه سازی ذرات یا پارتیکل ها رو با سرعت بهتر و روان تر از نسخه های پیشین اجرا میکنه.
[تصویر:  One_3Ds-MAX_for_All_Industries.jpg]

ویژگی های جدید تریدی اس مکس 3ds Max 2016 :
  • New XRef Renovations
  • Scene Explorer and Layer Manager improvements
  • New Physical Camera
  • New Iray and Mental Ray support
  • A360 rendering support (with subscription)
  • Alembic support
  • New XRef Renovations
  • Scene Explorer and Layer Manager improvements
  • New Physical Camera
  • New Iray and Mental Ray support
  • A360 rendering support (with subscription)
  • Alembic support
  • New Max Creation Graph
در این مجموعه از آموزشهای مکس تمامی ویژگی های تریدی اس مکس 2016 3ds Max از سیر تا پیاز آموزش داده میشه.

[font='comic sans ms', sans-serif]*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*[/font]

[تصویر:  3Ds-Max-2016_New-Feature-Highlights.jpg]
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (3): « قبلی 1 2 3 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Smile آموزش اسکریپت نویسی در 3ds Max | مکس اسکریپت MaxScript Mohsen Omidvar 9 18,934 01-09-2016، 11:50 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
Star آموزش رندر جواهرات در مکس و وی ری Mohsen Omidvar 1 4,622 13-07-2016، 10:44 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
Heart آموزشهای اساسی وی ری 3 - آموزش صفر تا 65 وی ری ! Mohsen Omidvar 0 4,017 11-08-2015، 06:07 PM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar
Star آموزش حرفه ای نورپردازی داخلی VRAY از شرکت**VISCORBEL **( صحنه مکس و ودیو آموزشی) Saberi3Dmax 0 4,548 21-01-2015، 03:18 AM
آخرین ارسال: Saberi3Dmax
Heart دانلود نسخه های مختلف نرم افزار تری دی استودیو مکس 3Ds Max Mohsen Omidvar 1 6,994 20-03-2014، 11:08 AM
آخرین ارسال: Mohsen Omidvar

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 7 مهمان
مکان تبلیغ شما
تمامی حقوق این سایت مربوط به انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال میباشد