01-07-2014، 08:16 PM
(آخرین ویرایش: 03-07-2014، 09:41 AM، توسط Mohsen Omidvar.)
(01-07-2014، 12:05 PM)fakhte.koko نوشته است: *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*سلامسلام
خسته نباشد.
آقای امیدوار چطور میشه یه line رو با یه object مچ کنیم، که اون line یا polygonاش کاملا قابل شناسایی باشه برای اون object و بشه فرمان bidge رو درموردش اجرا کنیم؟
میخام بدون استفاده از boolian حجم رو اونطور که میخام بسازم. چون در غیر اینصورت باید line رو extrude کنم و بعد با boolian از حجم کمش کنم!
ممنون میشم اگه کمکم کنید.
سعی کنید برای سوالتون موضوع جدید ایجاد کنید .. ارسالهای شما از موضوع ترفندهای تری دی مکس به این موضوع انتقال یافت.
دقیقا نمیدونم منظورتون چی هست اما اگه میخوای یه لاین بسازی که دقیقا با آبجکت مچ باشه
1. آبجکت مورد نظر رو به Editable Mesh تبدیل کن .. (اگه نمیخوای آبجکتت تغییر پیدا کنه یه کپی ازش بساز و کپی رو به Editable Mesh تبدیل کن بعدا حذف میکنی )
2. یک یا چند Edge رو بسته به نیازت انتخاب کن
3.بر روی create shape from edge در پنل مادیفایرها کلیک کن.
4. نوع لاین رو انتخاب کن و ok کن
الان یک لاین داری که دقیقا با اج های آبجکتت مچ شده
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.