03-07-2014، 09:56 AM
(آخرین ویرایش: 03-07-2014، 01:51 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
برای تغییر به bezier و corner ورتکس ها رو انتخاب کنید ،کلیک راست کنید و bezier و corner , smooth یا beziercorner را انتخاب کنید
البته ساخت این مدل بسیار ساده است و با editable poly براحتی ساخته میشه
برای ساخت قوسها :
1. ابتدا حجمتون رو با سگمنت پایینتری بسازید
2.در جایی که میخوای قوس پیدا کنه اچ اضافه کنید , ورتکسها رو انتخاب کنید و جابجا کنید
4. در پایان برای نرم تر شدن مدل میتونی از smooth یا Meshsmooth وTurbosmooth استفاده کنی
اگه دقت کرده باشید مدلتون متقارنه که برای سریعتر شدن پروسه مدلسازی میتونین از یک یا چند Symmetry بسته به نیازتون استفاده کنید.
البته ساخت این مدل بسیار ساده است و با editable poly براحتی ساخته میشه
برای ساخت قوسها :
1. ابتدا حجمتون رو با سگمنت پایینتری بسازید
2.در جایی که میخوای قوس پیدا کنه اچ اضافه کنید , ورتکسها رو انتخاب کنید و جابجا کنید
4. در پایان برای نرم تر شدن مدل میتونی از smooth یا Meshsmooth وTurbosmooth استفاده کنی
اگه دقت کرده باشید مدلتون متقارنه که برای سریعتر شدن پروسه مدلسازی میتونین از یک یا چند Symmetry بسته به نیازتون استفاده کنید.
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.