انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
  • صفحه اصلی
  • جستجو
  • لیست اعضا
  • تقویم
  • راهنما




سی جی آریا

رسانه تخصصی آموزش هنرهای دیجیتال



ورود به انجمن ثبت نام کنید
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 

Home انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال موارد دیگر کسب و کار ،تبلیغات و سفارش انجام پروژه اصول درونی و بیرونی سئو

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت‌های نمایش موضوع
اصول درونی و بیرونی سئو
mehrdadabd آفلاین
عضو سایت
*
ارسال‌ها: 1

موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Jun 2016
اعتبار: 0
سپاس ها 0
سپاس شده 1 بار در 1 ارسال
#1
22-06-2016، 01:08 PM
متريک هاي داخلي سايت در پروسه *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید* ، ليستي از اقداماتي را شامل مي شود که درون صفحات سايت اجرا مي گردند. در اولين گام مي بايست کلمات کليدي انتخاب گردد. انتخاب کلمات کليدي در بهترين فرم ليستي از آنها مي باشد که تمامي حول کلمه کليدي اصلي مي باشند. اين امر موجب مي شود که گوگل و ديگر موتورهاي جستجو اين ذهنيت را پيدا نمايند که تمامي صفحات سايت شما در محوريت يک کلمه کليدي انتخابي که همان در راستاي سئو سايت شما مي باشد و در نتيجه بهبود در رنکينگ خود در آن کلمه کليدي را خواهيد ديد.

متريک هاي داخلي سايت در سئو

متريک هاي داخلي در سئو سايت که در قالب متاتگ ها ، چگالي کلمات کليدي ، لينک دهي داخلي ، تنظيمات پيکربندي ، تايتل ها ، تيترهاي داخلي و ديگر المان موثر بيان مي گردد. در کنار اين ها متريک هاي بيروني سايت که در واقع در مفهوم اعتبار بخشي به سايت مي باشند در معناي بک لينک ها و لينک گذاري خارجي در پروسه سئو سايت معنا مي يابد.

لينک دهي داخلي کلمات کليدي در سئو سايت مي تواند تعداد دفعات تکرار و نيز اهميت آن کلمه کليدي را در سايت نشان دهد. عنوان صفحات ، تيترهاي داخلي نيز بسيار پر اهميت مي باشند و سعي نماييد کلمات کليدي خود را در عناوين و تيتر صفحات جايدهي نماييد. متاتگ عنوان ، متاتگ توضيحات در پروسه سئو سايت نيز در واقع بيانگر هدف و مقصود از ايجاد صفحه مي باشند پس دقت داشته باشيد که عنوان و نيز توضيحات مناسبي را براي هر صفحه انتخاب نماييد و از تکرار توضيحات براي تمامي صفحات بپرهيزيد.

 
اصول بيروني سايت در سئو

اصول بيروني سايت در سئو سايت در معناي و تعبيري از لينک هاي خارجي مي باشند که اعتبار را به سايت شما اهدا مي نمايند. گوگل در رنکينگ سايت از فاکتور اعتبار سايت استفاده مي نمايد و اين اعتبار را علاوه بر آيتم هايي که درون سايت وجود دارد از فاکتورهاي بيروني کسب مي نمايد. اگر در پروسه سئو سايت و بهينه سازي سايت ، از سايت هاي معتبر لينک دريافت نموده باشند در واقع اين اعتبار به سايت شما انتقال مي يابد که در پروسه سئو سايت و بهينه سازي شما الزامي مي باشد. هرچه قدر کلمه کليدي شما سخت تر باشد به اعتبار بيشتري از ديگر سايت ها نياز داريد و يا همان به بک لينک هاي معتبر بيشتري نياز داريد.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
مکان تبلیغ شما
تمامی حقوق این سایت مربوط به انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال میباشد
حالت خطی
حالت موضوعی