04-07-2016، 12:02 PM
(آخرین ویرایش: 04-07-2016، 01:19 PM، توسط Mohsen Omidvar.)
سئو سایت یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به سایت شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری به دست بیاورید. این ترافیک حاصل از سئو سایت ترافیکی رایگان، واقعی، و هدف محور است. همه موتورهای جستجو انند گوگل، بینگ و یاهو نتایج جستجو خاص خود را دارند. بنابراین اگر سایت الف در موتور جستجوی گوگل در صفحه اول بالا بیاید لزوما در موتور جستجوی بینگ در صفحه اول بالا نمی آید. پس سئو سایت به ما چه کمکی می کند؟ سئو سایت این موضوع را نیز در نظر می گیرد که کدام موتور جستجو برای چه مخاطبینی و در چه منطقه جغرافیایی مناسب تر است.
نقش سئو سایت در بالاآمدن سایت در گوگل
شاید تعجب کنید که بیش از 300 موتور جستجو وجود دارد. اما البته همه مردم به تمام این موتورهای جستجو نیاز ندارند. کاربران معمولی معمولا یک یا دو موتور جستجو را به عنوان پیشفرض انتخاب می کنند و همیشه با همان موتور جستجو می کنند. انتخاب کاربران معمولا با توجه به نتایج موتورهای جستجو انتخاب می شود. اگر موتور جستجویی نتایج دلخواه را به کاربر بدهد کاربر دفعه بعدی آن موتور جستجو را انتخاب می کنند. بینگ گوگل و یاهو هر سه جز ده موتور جستجوی برتر کابر پسند هستند. با این حال کاربران ایرانی معمولا بیشتر به سمت موتور جستجو گوگل گرایش دارند.
سئو کار های ایرانی نیز معمولا با توجه به الگوریتم های موتور جستجوی گوگل سایت ها را بهینه سازی می کنند تا کاربر ایرانی بتواند به نتایج دلخواه و مطلوب برسد. به علاوه سرمایه گذاران و صاحب بیزینس های ایرانی نیز غالبا دنبال مشتری ایرانی هستند پس سئو سایت با بهینه سازی سایت با توجه به الگوریتم های گوگل سایت سرمایه گزار ایرانی را در معرض نمایش کاربران ایرانی قرار می دهد.
گوگل: موتور جستجوی درآمدزا
با توجه به این که ایرانی ها معمولا موتور جستجوی گوگل را انتخاب می کنند، این موتور جستجو فرصت مناسبی برای صاحبان تجارت می شود تا مشتری ها را به سمت خود بکشند. امروز تجارت الکترونیک مدان پر رنگ تر می شود. کاربران با توجه به کلمات کلیدی مد نظرشان، جستجو می کنند. اگر صاحبان تجارت سایت را با توجه به کلمات کلیدی کاربر پسند به روز کنند می توانند در نتایج جستجوها کاربر را مشتری خود کنند. امروز موبایل نیز نقش پررنگی در فعالیت مجازی کاربران دارد. سئوکار باید سایت را موبایل فرندلی نیز بکند تا مخاطبان پای موبایل و تبلت را نیز به خود جلب کنند.
نقش سئو سایت در بالاآمدن سایت در گوگل
شاید تعجب کنید که بیش از 300 موتور جستجو وجود دارد. اما البته همه مردم به تمام این موتورهای جستجو نیاز ندارند. کاربران معمولی معمولا یک یا دو موتور جستجو را به عنوان پیشفرض انتخاب می کنند و همیشه با همان موتور جستجو می کنند. انتخاب کاربران معمولا با توجه به نتایج موتورهای جستجو انتخاب می شود. اگر موتور جستجویی نتایج دلخواه را به کاربر بدهد کاربر دفعه بعدی آن موتور جستجو را انتخاب می کنند. بینگ گوگل و یاهو هر سه جز ده موتور جستجوی برتر کابر پسند هستند. با این حال کاربران ایرانی معمولا بیشتر به سمت موتور جستجو گوگل گرایش دارند.
سئو کار های ایرانی نیز معمولا با توجه به الگوریتم های موتور جستجوی گوگل سایت ها را بهینه سازی می کنند تا کاربر ایرانی بتواند به نتایج دلخواه و مطلوب برسد. به علاوه سرمایه گذاران و صاحب بیزینس های ایرانی نیز غالبا دنبال مشتری ایرانی هستند پس سئو سایت با بهینه سازی سایت با توجه به الگوریتم های گوگل سایت سرمایه گزار ایرانی را در معرض نمایش کاربران ایرانی قرار می دهد.
گوگل: موتور جستجوی درآمدزا
با توجه به این که ایرانی ها معمولا موتور جستجوی گوگل را انتخاب می کنند، این موتور جستجو فرصت مناسبی برای صاحبان تجارت می شود تا مشتری ها را به سمت خود بکشند. امروز تجارت الکترونیک مدان پر رنگ تر می شود. کاربران با توجه به کلمات کلیدی مد نظرشان، جستجو می کنند. اگر صاحبان تجارت سایت را با توجه به کلمات کلیدی کاربر پسند به روز کنند می توانند در نتایج جستجوها کاربر را مشتری خود کنند. امروز موبایل نیز نقش پررنگی در فعالیت مجازی کاربران دارد. سئوکار باید سایت را موبایل فرندلی نیز بکند تا مخاطبان پای موبایل و تبلت را نیز به خود جلب کنند.