انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
  • صفحه اصلی
  • جستجو
  • لیست اعضا
  • تقویم
  • راهنما




سی جی آریا

رسانه تخصصی آموزش هنرهای دیجیتال



ورود به انجمن ثبت نام کنید
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 

Home انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال رایانه هنرهای دیجیتال طراحی،انیمیشن و بازی سازی نرم افزارهای دو بعدی لیپ سینک

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
لیپ سینک
mojtabavarshavi آفلاین
مدیر انجمن نرم افزارهای دو بعدی
*****
ارسال‌ها: 5

موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: Jan 2013
اعتبار: 4
سپاس ها 0
سپاس شده 26 بار در 5 ارسال
#1
13-01-2013، 04:39 PM (آخرین ویرایش: 13-01-2013، 04:41 PM، توسط mojtabavarshavi.)
پس از اینکه کامپیوتر وارد عرصه انیمیشن شد تقریبا کلیه حرکات لب به آن سپرده شد اساس کار هم این است که لب را درحالات متفاوت که در اصوات مشابه اند نقاشی می کنند وبقیه را به نرم افزار می سپارند .
در زیر من شخصیت جک آستین را با حرکات مختفاوت لب ترسیم کرده ام
[تصویر:  astinl_02.png]
[تصویر:  astinl_03.png]
[تصویر:  astinl_04.png]
[تصویر:  astinl_05.png]

تعداد این حرکات بدون حالات فرعی 13 حرکت است که من فقط به علت کم بودن امکان آپلود تصویر به همینها اکتفا کردم
تذکر هنگام تصویر سازی فقط لب ودهن باید کشیده شود وصورت را من برای درک بهتر نمایش داده ام
ارسال‌ها
پاسخ
mojtabavarshavi آفلاین
مدیر انجمن نرم افزارهای دو بعدی
*****
ارسال‌ها: 5

موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: Jan 2013
اعتبار: 4
سپاس ها 0
سپاس شده 26 بار در 5 ارسال
#2
14-01-2013، 12:05 PM
وقتی دوربین می چرخد واز پهلو کاراکتر را نمایش می دهد یا برای مثلا پرندگان دیگر نمی توان از این روش استفاده کرد وراه حل آن است که قسمتی از صورت هم کشیده شود
مثال کلاغ آوازه خوان را در زیر می بینید :
[تصویر:  pirmard_057.png]
[تصویر:  pirmard_073.png]
[تصویر:  pirmard_065.png]

این کلاغ به اصفهانی آواز می خواند :P
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
مکان تبلیغ شما
تمامی حقوق این سایت مربوط به انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال میباشد