13-02-2014، 09:31 AM
دو اشکال اساسی پس از شبکه کردن و اعمال تنظیمات به وجود می آید :
üهرگاه علامت ؟ را بر روی کارت شبکه دیدید ؛ به معنای همنام بودن IP های دو سیستم هست . ممکن است کارت شبکه شما IP را داشته باشد که کارت شبکه دیگری در همان سیستم یا در شبکه آنرا داشته باشد . در وحله اول با تغییر هاست , سعی بر برطرف نمودن اشکال کنید و اگر رفع نشد , به صورت کلی رنج ای پی خود را عوض کنید .
üاگر علامت ضرب در قرمز رنگ بر روی کارت شبکه شما وجود داشت , بدین معنا است که کابل شبکه شما متصل نشده و یا در بخش مربوط به سیستم کشی ( یا محل اتصال به سوکت ) قطعی وجود دارد , یا اصلا کابل شما کراس نیست .
اگر هیچ یک از دو اشکال بالا وجود نداشت , می توانید از دستور PING جهت تست شبکه استفاده کنید .
ابتدا از Run کلمه CMD را تایپ کنید و سپس دستور ping ip address را تایپ کنید ( IPAddress آدرس ای پی دستگاه مقابل می باشد ) .
حال اگر به شما پاسخ دهد ( اصطلاحا TTL ها را می توان دید ) بدین معنی است که ارتباط شما به صورت صحیح برقرار شده در غیر این صورت باید نرم افزار های فایروال خود و دیگر را چک کنید
üهرگاه علامت ؟ را بر روی کارت شبکه دیدید ؛ به معنای همنام بودن IP های دو سیستم هست . ممکن است کارت شبکه شما IP را داشته باشد که کارت شبکه دیگری در همان سیستم یا در شبکه آنرا داشته باشد . در وحله اول با تغییر هاست , سعی بر برطرف نمودن اشکال کنید و اگر رفع نشد , به صورت کلی رنج ای پی خود را عوض کنید .
üاگر علامت ضرب در قرمز رنگ بر روی کارت شبکه شما وجود داشت , بدین معنا است که کابل شبکه شما متصل نشده و یا در بخش مربوط به سیستم کشی ( یا محل اتصال به سوکت ) قطعی وجود دارد , یا اصلا کابل شما کراس نیست .
اگر هیچ یک از دو اشکال بالا وجود نداشت , می توانید از دستور PING جهت تست شبکه استفاده کنید .
ابتدا از Run کلمه CMD را تایپ کنید و سپس دستور ping ip address را تایپ کنید ( IPAddress آدرس ای پی دستگاه مقابل می باشد ) .
حال اگر به شما پاسخ دهد ( اصطلاحا TTL ها را می توان دید ) بدین معنی است که ارتباط شما به صورت صحیح برقرار شده در غیر این صورت باید نرم افزار های فایروال خود و دیگر را چک کنید
