01-08-2015، 08:41 PM
نگاهی به تغییرات الگوریتم های گوگل در مباحث سئو و بهینه سازی سایت
سئو در شبکه های اجتماعی، آینده بازاریابی آنلاین است. هر کس که خود را جهت مشارکت در این کار آماده نسازد، با رنکینگ پایین، و بالطبع ترافیک و فروش کم مواجه خواهد گردید.
۳۳ % از مصرف کنندگان، از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای پیدا کردن برندها، محصولات و خدمات جدید یاد می کنند.
۱۰۰ % (تمامی) تصمیم گیران کسب و کار از رسانه ها و شبکه های اجتماعی به منظور اهداف کاری بهره می گیرند.
۷۰ % بازاریابان مدعی هستند که بازاریابی محتوا، برندآگاهی آنها را افزایش داده است.
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
منبع : *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
سئو در شبکه های اجتماعی، آینده بازاریابی آنلاین است. هر کس که خود را جهت مشارکت در این کار آماده نسازد، با رنکینگ پایین، و بالطبع ترافیک و فروش کم مواجه خواهد گردید.
۳۳ % از مصرف کنندگان، از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای پیدا کردن برندها، محصولات و خدمات جدید یاد می کنند.
۱۰۰ % (تمامی) تصمیم گیران کسب و کار از رسانه ها و شبکه های اجتماعی به منظور اهداف کاری بهره می گیرند.
۷۰ % بازاریابان مدعی هستند که بازاریابی محتوا، برندآگاهی آنها را افزایش داده است.
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
*شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
منبع : *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*