انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال
  • صفحه اصلی
  • جستجو
  • لیست اعضا
  • تقویم
  • راهنما




سی جی آریا

رسانه تخصصی آموزش هنرهای دیجیتال



ورود به انجمن ثبت نام کنید
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌: گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 

Home انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال رایانه هنرهای دیجیتال طراحی،انیمیشن و بازی سازی نرم افزارهای سه بعدی مباحث دیگر دنیای 3D رابط بین مایا و مکس

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
رابط بین مایا و مکس
brock آفلاین
کاربر حرفه ای
****
ارسال‌ها: 18

موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2012
اعتبار: 4
سپاس ها 19
سپاس شده 14 بار در 12 ارسال
#1
07-01-2014، 11:59 PM
باسلام
یه سوالی داشتم.زمانیکه با FBXو یا objیه آبجکت رو از مایا به مکس یا بالعکس میبریم پولیگان هاش مش میشن(مثلثی).آیا بین این دو نرم افزار پلاگین یا روشی برای ارتباط وجود داره؟
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen Omidvar آفلاین
مدیر ارشد
*******
ارسال‌ها: 1,259

موضوع‌ها: 634
تاریخ عضویت: Apr 2012
اعتبار: 198
سپاس ها 400
سپاس شده 2999 بار در 869 ارسال
#2
08-01-2014، 11:04 AM
نقل‌قول: باسلام
یه سوالی داشتم.زمانیکه با FBXو یا objیه آبجکت رو از مایا به مکس یا بالعکس میبریم پولیگان هاش مش میشن(مثلثی).آیا بین این دو نرم افزار پلاگین یا روشی برای ارتباط وجود داره؟
از مکس به مایا : از send to maya استفاده کن ،تعییراتتو در مایا انجام بده و با استفاده از update فایل مکستو بروز کن
از مایا به مکس : از send to 3Ds Max استفاده کن ،تعییراتتو درمکس انجام بده و با استفاده از update فایل مایا رو بروز کن
 *شما قادر به دیدن لینک ها نیستید ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید*
خورشید باش که اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان
مکان تبلیغ شما
تمامی حقوق این سایت مربوط به انجمن های تخصصی علوم رایانه و هنرهای دیجیتال میباشد